ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ Η/Υ (C++, JAVA) Ε (207) | ΧΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΚΩΤΣΙΑΡΗ ΑΣΠΑΣΙΑ |
| ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OpenGL) Ε (208) | ΚΩΤΣΙΑΡΗ ΑΣΠΑΣΙΑ - ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ INTERNET Ε (209) | ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΖΟΡΖΟΜΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Ι (3DS MAX) Ε (210) | ΠΙΠΕΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ - ΧΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ VIDEO Ε (211) | ΠΙΠΕΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ - ΖΟΡΖΟΜΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Unreal Editor, Half Life, Doom Editor) Ε (212) | ΚΩΤΣΙΑΡΗ ΑΣΠΑΣΙΑ - ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
| ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ Ε (213) | ΠΙΠΕΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ - ΤΑΧΜΑΤΖΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
| ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (FLASH) Ε (214) | ΖΟΡΖΟΜΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΚΩΤΣΙΑΡΗ ΑΣΠΑΣΙΑ |
| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ Ε (215) | ΧΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ |
|